Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát.

Rendben
Termékek Menü
0

Általános Szerződési Feltételek

Az Internetes megrendelés feltétele az alábbi Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) elfogadása, amelyet a regisztráció során illetve a rendelés feladásánál tehet meg.

Jelen ÁSZF tartalmazza a vitalhaz.hu weboldalon (a továbbiakban: honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit

Amennyiben nem ért egyet jelen ÁSZF-ben foglaltakkal, lépjen kapcsolatba a megadott elérhetőségeken a vitalhaz.hu oldalt üzemeltető Enkilker Kft. ügyfélszolgálatával.

Tartalom

  1. A webáruház kezelése
  2. A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai
  3. Megrendelés folyamata
  4. Egészségpénztári számla kiállítása
  5. Szállítás
  6. Fizetés
  7. Az elállás joga
  8. Egyéb tudnivalók a vásárlással kapcsolatban
  9. Szolgáltató elérhetőségei, vevőszolgálat

1. A webáruház kezelése

A webáruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel építettük fel, hogy Vásárlóink minél könnyebben megtalálhassák és megvásárolhassák az általa keresett termékeket. A termékek kiválasztásához igyekszünk Önnek a lehető legtöbb információt nyújtani.

Az áruházban Ön rendelés feladása nélkül is tájékozódhat termékeinkről. Ebben az esetben adatainak megadása nem szükséges. A bejelentkezés és regisztráció nélkül is kiválaszthat termékeket, amelyek a kosárba tesz, azok regisztráció nélkül is megvásárolhatóak.

A termékek a felhasználás helye, típusa alapján termékcsoportokra, azon belül alcsoportokra vannak bontva, mely megkönnyítik a keresést. A kívánt termékcsoportra kattintva, részletes terméklistát kap, ahol választhat a termékek közül, és eljuthat a termékek információs oldalaira. Minden termék mellett megtalálható a neve, ára, kiszerelése, az esetleges kedvezmény, a gyártó neve, fotó a termékről - esetenként eltérhet a megvásárolt termék dobozától, amennyiben a gyártó változtatott a csomagoláson - valamint rövid leírás a termék elsődleges jellemzőiről illetve a termék egészségpénztári elszámolhatóságáról.

A termék részletes ismertetője tartalmazza a termékleírást. A keresés mezőben nemcsak termékre, hanem az oldalon szereplő összes hír tartalomban szereplő szóra is rá lehet keresni. Teljes szót, vagy szótöredéket is be lehet írni a keresőbe.

2. A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

A webáruházban kozmetikumok, étrend-kiegészítők és egyéb termékek rendelhetők meg.

A terméktájékoztató a gyártótól származik, tartalmáért ezért nem tudunk felelősséget vállalni. A rendelt termék használati utasítását használat előtt feltétlenül olvassa el és kérjük, hogy tartsa az előírt alkalmazást. A termékoldalakon található termék leírások tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt. 

3. Megrendelés folyamata

Megrendelés kizárólag online a www.vitalhaz.hu oldalon keresztül, regisztráció nélkül, vagy regisztrációt követően adható fel. A sikeres regisztrációról, valamint a regisztráció során megadott felhasználónévről rendszerünk e-mailben értesíti.

A regisztrációt követően a számlázási és szállítási információk a Saját fiók Címjegyzék menüpontjában adhatók meg. Alapértelmezetten a szállítási és számlázási információkat rendszerünk azonosnak tekinti, azonban a megrendelés során a számlázási és szállítási adatok tetszőlegesen módosíthatók.

Megrendelés

A termék kosárba helyezése után még lehetősége van folytatni a vásárlást és további termékeket a kosárba helyezni. A vásárlás befejezéséhez kattintson a Pénztár gombra, itt adhat meg további szállítási, számlázási címet, szállítással kapcsolatos tudnivalókat (emelet, ajtó, csengő), valamint a fizetési módot.

A webshopban feltüntetett árak a termékek bruttó (ÁFÁval növelt - törvény által előírt 27%) árai, azonban nem tartalmazzák a szállítás költségét. A ténylegesen fizetendő összeget a rendelés végén, a Végösszeg pontnál tekintheti meg. Ajánlati áraink az adott pillanatban érvényes árakat jelentik. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A rendelés végösszegét átutalással, utánvéttel, vagy személyes átvétel esetén készpénzben fizetheti meg.

Amennyiben a már leadott megrendeléséhez még aznap plusz terméket szeretne hozzátenni, ne adjon le újabb rendelést, hanem a vitalaruhaz@gmail.com e-mail címre küldött levelében írja meg nekünk. Módosításra addig van lehetőségünk, amíg a feladott megrendelését nem adtuk át a MPL futárszolgálatnak. Ha több rendelést adott le egymást követően és szeretné, hogy az egy csomagba kerüljön, e-mailben jelezze felénk.

Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A vitalhaz.hu oldal (továbbiakban: Szolgáltató) a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem kapja ezt meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A szerződés létrejön, miután a Szolgáltató az automata visszaigazoló e-mailen felül küld a Felhasználó részére egy második e-mailt (külön elfogadó e-mail) 48 órán belül, amellyel a Felhasználó ajánlatát elfogadja, és így a szerződés az ajánlat Szolgáltató általi elfogadásáról szóló külön e-mail megérkezésekor jön létre és nem a megrendelés automatikus visszaigazolásáról szóló e-mail 48 órán belüli megérkezésével.

A szerződés iktatása

A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

Számla

Az Enkilker Kft.  papíralapú számlát állít ki.

Szolgáltató számlát a megrendelt termékhez mellékeli.

Ha a Felhasználó egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, arról a megrendelés leadásakor megjegyzés rovatban  kéri a megrendelő részéről feltüntetni, lehetőséget biztosítva az egyes termékek külön számlázásáról.

Elfelejtett jelszó

A weboldalon a „Bejelentkezés” fejlécnél a "Regisztráció" melletti „Elfelejtett jelszó" gombra kattintva jut arra a kitölthető oldalra, ahol az e-mail címe és az új jelszó megadásával új jelszót tud létrehozni. A megadott e-mail címre elküldünk Önnek egy linket, amelyre kattintva aktiválhatja új jelszavát. A jelszóváltás sikerességét az új jelszóval való sikeres belépés jelenti, illetve az aktiválás után a képernyőn is megjelenik egy tájékoztató szöveg.

4. Egészségpénztári számla kiállítása

Számlát a rendelés közben Ön által megadott számlázási adatok alapján állítjuk ki.

Rendelés folyamán – a regisztrációkor megadott címen kívül – csak további egy számlázási és szállítási cím adható meg. (Új létrehozása, majd kitöltés után mentés) Egyes egészségpénztárak elfogadják a vásárló nevére kiállított számlát is, de lehetőség van az egészségpénztárhoz benyújtandó számla kiállítására is, olyan módon, hogy a vásárló a számlázási adatokhoz az egészségpénztárának nevét, a saját nevét, tagi azonosítóját - egy sorban feltüntetve - valamint az egészségpénztárának címét adja meg.

A számlázási és szállítási név és cím adatok egymástól eltérőek lehetnek.

Amennyiben elszámolható és nem elszámolható termékeket egyszerre rendel, de szeretné, hogy külön számlán szerepeljenek, kérem rendelés végén a megjegyzés rovatba, a vitalaruhaz@gmail.com e-mail címre a rendelés leadását követően ezt jelezze.

5. Szállítás

Szállítási cím

Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a vevő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában, valamint fontos aktualizálni a regisztrációkor megadott telefonszámot, mivel telefonon történik a szállítással kapcsolatos egyeztetés. A rendeléskor megadott szállítási címet utólag csak a futárszolgálattal egyeztetve lehet módosítani.

Posta, MOL/COOP PostaPont, MPL Csomagautomatából, illetve Webox terminálon történő csomag felvétel esetén, a felvétel helyéül kívánt Pont címét kell megadni.

Posták: http://www.postapont.hu/vasarloknak/postapontok/

Csomagautomaták: http://www.csomagautomata.hu/

MOL postapontok: http://www.posta.hu/molpostapontok

Webox: https://webox.hu/hu/neked/keresd-meg-a-terminalod

Segítségért írjon a vitalaruhaz@gmail.com e-mail címre.

Szállítási határidő

12:00-ig leadott rendelések esetében, a szállítási határidő 4 munkanap, az ezt követően leadott rendeléseknél pedig 5 munkanap.
A megrendelés összegét a futárnak fizeti közvetlenül (ez az utánvét), vagy választhatja az utalást.


A kiszállítások időbeni szervezését a futárszolgálat végzi. A kézbesítés munkanapokon 8-17 óráig történik.

Az MPL ügyfélszolgálata a 06-1-333-7777 telefonszámon érhető el.
A csomagok nyomon követhetőek
ide kattintva . A kísérőokirat-szám mezőben a címirat vonalkódja alatt található azonosító aláhúzott részét kell megadni.

Szállítás díjazása

A webáruházban kosárba tett összes termék vételárának összértéke az irányadó, a szállítási költség és az utánvét összege nélkül.

A 15.000 Ft feletti rendelés csomagolása és kiszállítása ingyenes.

A megrendelt termék/ek összesített értékének függvényében számítjuk a szállítási díjat. Minimális rendelési összeg nincs. A szállítási díj magában foglalja a csomagolási költséget. Megrendelését a nap 24 órájában leadhatja. Cégünk hivatalos, engedéllyel rendelkező csomagküldő szolgálat útján juttatja el Önhöz a megrendelt termékeket.

Szállítási díjak Magyarországon:

Szállítási díjak

15.000Ft alatt  

15.000Ft felett
Házhozszállítás   990Ft   INGYENES
Postán történő átvétel   850Ft
MOL/COOP PostaPonton történő átvétel   850Ft
Csomagautomatánál történő átvétel   850Ft
Webox terminálon történő átvétel   599Ft   INGYENES

Debrecenben* 3000Ft felett INGYENES házhozszállítást biztosítunk, amely időpontját telefonos egyeztetés előzi meg.

* Debrecen táblán belül.

6. Fizetés

6.1. Előre utalással

Előre utalás fizetési mód választása esetén a megrendelés elküldését követően munkatársaink ellenőrzik a megrendelni kívánt eszköz elérhetőségét, és annak várható beérkezését. Ezt követően visszaigazolással együtt, vagy egyes esetekben külön elektronikus úton (e-mailben) megküldi vásárló számára a vételár átutalásához szükséges információkat. A megrendelt termék kiszállításának megkezdése (vásárló részére történő feladása / elküldése) leghamarabb  az átutalt összeg szolgáltató részére beérkezését követően történik.

6.2. Utánvét

A megrendelt termék(ek) kifizetése a küldött csomag átvételekor átadó részére történik.

6.3. Személyes átvételnél készpénzben

Amennyiben a debreceni átvételt választotta, lehetősége van a helyszínen készpénzben kifizetni a vásárolt termékek összegét.

7. Az elállás joga

Amennyiben a termék cseréjét, illetve a vételár visszafizetését kéri, azt feltétlenül jelezzük e-mailben a vitalaruhaz@gmail.com e-mail címre, hogy tájékoztassuk az ezzel kapcsolatos teendőkről.

Reklamáció esetén a 45/2014 (II.26.) Kormányrendeletben részletesen rögzített feltételek szerint járunk el. Minden beérkezett véleményre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal - vásárlóink érdekeit szem előtt tartva - járunk el ügyfélszolgálatunkon keresztül.

Megrendelése során Ön élhet a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával.

A megrendelő a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat.

Ezen jogát megrendelő a termék kézhezvételének napjától számított 14 nap elteltéig gyakorolhatja. Az elállással egyidejűleg köteles az átvett árut hiánytalan és hibátlan állapotban (sértetlen eredeti csomagolásban) haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli, azonban a szolgáltató követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A megrendelő írásban köteles érvényesíteni az elállási jogát a szolgáltató irányába (vitalaruhaz@gmail.com). Az írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a megrendelő a nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. A szolgáltató köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni.

A felek eltérő megállapodása hiányában a megrendelő nem gyakorolhatja elállási jogát olyan áru értékesítése esetében, amely a megrendelő személyéhez kötött, illetve amelyet a megrendelő utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő. Továbbá nem gyakorolhatja elállási jogát, ha a termék természeténél fogva nem szolgáltatható vissza. A kozmetikumok és hasonló árucikkek vásárlása esetén nincs lehetőség elállási jog gyakorlására a készítmények kipróbálása, elhasználása után.

Terméket kizárólag bontatlan csomagolásban veszünk vissza, vagyis ha a készítményt már felbontotta, nem áll módunkban elállás esetén visszafizetni a vételárát.

Amennyiben a termék átvételekor a csomagoló kartondobozon olyan külsérelmi nyomot lát, amely alapján feltételezi, hogy a megrendelt termék sérülhetett szállítás közben:

1. Kérjük, hogy a futár jelenlétében bontsa fel a csomagot!

2. Amennyiben sérült (összetört, kifolyt...) a termék, kérje kárfelvételi jegyzőkönyv rögzítését a futártól!

Tájékoztatjuk, hogy a kárfelvételi jegyzőkönyv felvételének hiányában nem áll módunkban az esetlegesen sérülten átvett termékek utólagosan történő kártalanítása, illetve fenntartjuk magunknak ennek egyedi elbírálásra vonatkozó jogát!

A felelősség korlátozása

A szolgáltatótól Interneten történő megrendelés feltételezi a megrendelő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátinak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai adottságokra és a felmerülő hibákra.

A szolgáltató az alább felsorolt esetekben nem tartozik helytállással:

A szolgáltatónak joga van bármikor, előzetes értesítés nélkül módosítani a jelen oldalakon található anyagokat vagy a bennük feltüntetett termékeket és árakat.

8. Egyéb rendelkezések

A jelen Általános Szerződési Feltételek a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény, a Polgári Törvénykönyv, valamint a hatályos egyéb vonatkozó jogszabályok figyelembe vételével készült. Ezen kívül figyelembe vettük az elektronikus kereskedelemről szóló 2000/31/EK irányelvet, a távolsági értékesítésre vonatkozó fogyasztóvédelemről szóló 93/13/EGK irányelvet, valamint a fogyasztók jogairól szóló 2011/83. irányelvet.

Jelen ÁSZF 2015. április 1. napjától határozatlan ideig hatályos, mely az Enkilker Kft. által üzemeltetett www.vitalhaz.hu internetes honlapon hozzáférhető és áttanulmányozható. A vitalhaz.hu oldalon keresztüli megrendelésével a vásárló jelen Általános Szerződési Feltételeket tudomásul veszi és magára nézve is kötelezőnek fogadja el.
Az ÁSZF feltételeket az Enkilker Kft. – a vonatkozó hatályos magyar jogszabályi rendelkezésekkel összhangban - egyoldalúan jogosult megváltoztatni, módosítani és/vagy kiegészíteni. A módosított ÁSZF az internetes honlapon való közzététel napján lép hatályba. A szolgáltató internetes honlapját látogató megrendelők kötelesek rendszeresen tájékozódni jelen ÁSZF módosításai tekintetében. Amennyiben a vásárló a jelen ÁSZF módosításának hatálybalépését követően továbbra is látogatja az oldalakat és megrendelést ad le, azt a szolgáltató jogosult úgy értelmezni, hogy a vásárló az ÁSZF módosítását elfogadta.

  • az Interneten küldött és/vagy fogadott, nem a szolgáltatótól származó bármilyen adat okozta problémákért;
  • az Internetes hálózat bármilyen működési hibájáért, ami megakadályozza a vitalhaz.hu oldal akadálytalan működését és a vásárlást;
  • bármilyen adatvesztésért;
  • bármely, a folyamatban alkalmazott szoftver nem megfelelő működésének következményeiért;
  • a szolgáltató hálózatban bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményeiért.

8.1. Online vitarendezési platform

Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el: Online vitarendezés

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

 

9. Szolgáltató elérhetőségei, vevőszolgálat

A szolgáltató cégadatai:

A szolgáltató cég neve: ENKILKER Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
A szolgáltató rövidített cégneve: ENKILKER Kft.
A szolgáltató székhelye: 4030 Debrecen, Tégláskert utca 92.
A szolgáltató levelezési címe: 4030 Debrecen, Tégláskert u.92.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe:  vitalaruhaz@gmail.com
A szolgáltató cégjegyzékszáma: 09-09-022552
A szolgáltató adószáma: 23804173-2-09
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Debreceni Törvényszék Cégbírósága
A szolgáltató telefonszáma: 06-70-321-58-35
Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-95952/2016.
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató neve: ShopRenter.hu Kft.
A tárhely-szolgáltató címe: 4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.
A tárhely-szolgáltató e
-mail címe: info@shoprenter.hu
A tárhely-szolgáltató weboldala:
www.shoprenter.hu

A Megrendelő a kifogásaival, panaszaival az alábbi szervezetekhez fordulhat:

Polgármesteri Hivatal Jegyzője

4024 Debrecen, Piac u. 20. Telefon: 06-52-511-400, 06-52-511-420

Megyei Fogyasztóvédelmi Felügyelőség

4024 Debrecen, Piac u. 54.

Telefon: 06-52-507-550, 06-52-507-585

Kereskedelmi és Iparkamara Békéltető Testülete

4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-749

  Enkilker Kft.

BLOG
Legújabb témáink:

Csak a készlet erejéig!!!